Eilen:
-9.04 tuli viesti: Sain liput. Soita välkällä niin fiilistellään. Eli Glam Nation Tour w Adam Lambert Helsingissä 6.11!
-Ja samaan syssyyn sain ihanilta ystäviltä ihanan synttärilahjan, joka sisälsi muun muassa herkkuja ja UK:n Ellen
-Iltapäivällä kävi vähän vauvavieraita
-Ja sitten vielä illalla Anskun kanssa syömään ja katsomaan täydellistä aivot narikkaan-leffaa elikkäs Vaihtamalla Paranee
Hauskaa lauantaita!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti