Kohta lähetään kaupunkiin jahka mä nyt pääsen tästä sängyltä ylös, oon syöny tota kakkua meinaan tänään jo ihan liikaa.
sunnuntai 12. syyskuuta 2010
It's like traffic jam when you're already late
Mua päästiin taas eilen vähän viemään, eihän me mihinkään syömään menty, vaan kun tulin treeneistä kotiin niin täällähän oli juhlat! Vähän etukäteissynttäriä, tosi kivaa oli. Kyllä leuka taas tippui polviin kun oven avattua täällä oli vähän enemmän porukkaa kuin lähtiessä. :-D
Kohta lähetään kaupunkiin jahka mä nyt pääsen tästä sängyltä ylös, oon syöny tota kakkua meinaan tänään jo ihan liikaa.
Kohta lähetään kaupunkiin jahka mä nyt pääsen tästä sängyltä ylös, oon syöny tota kakkua meinaan tänään jo ihan liikaa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti