keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Nyt mua viedään linnasta linnaan

linssi ruoka

Mulla meni tänään käsityötunnista 45 minuuttia siihen että sain ompelukoneen toimimaan! En enään yhtään ihmettele miks mun käsityö on kasi. :-D

Kun tulin kotiin mulla levähti kaikki ihan reisille; rupesin tekeen tonnikalasalaattia ja tää oli kyllä täydellinen pohjanoteeraus. Ensin heitän sen avatun tonnikalapurkin lavuaariin (väärinpäin), sitten kun oon saanut sen nostettua, lyön pääni kaapin oveen. Puolet aineista puuttu, mutta soveltamalla selvittiin. Sitten heitän pippuria _semisti_ liikaa, joten oon juonu nyt jo viis lasia vettä. Sitten kun sekottelin nuoruuden innolla tätä mielenkiintoista seostani heitin lusikallisen lattialle. Siinä sitä sitten noukittiin hillosipuleita pöydän alta.

Haha, tää ei menny nyt ihan putkeen; tuolla on pelottava myrsky ja kohta pitäis lähtee takasin Ratinaan. Mutta mua rupes äsken naurattaan ja tuli hyvä fiilis kun kuuntelin Popedan Kalteribluesin, tää on ihan mieletön! :-D


Ei kommentteja: