maanantai 13. syyskuuta 2010

Me sanotaan olevamme ihan okei, et meihin tää maailma pysty ei

ikkuna eiffel

Olen tänään muunmuassa:

-Ollut paniikissa koska tt:n kirja oli hukassa, vaikka se oli onnellisesti kotona. Mietin tietysti kaikki pahimmat vaihtoehdot jo läpi. Pessimisti ei pety. :-D
-Mulla meni kaksi kolmesta kuviksen tunnista jonkun kiilakehyksen kanssa säätämiseen, eka haettiin ne ja sitten niitä kootessa huomattiin että mun kehyksessä _tietysti_ oli valmistusvirhe. Eikun takasin. Arteljee nainenkin vaihteli niitä siinä vaikka kuinka kauan. Perus Emman tuuria, kahdestatoista ei osasta mä otan just viallisen.
-Jätin äikän kirjan kouluun. Huomiseks on joku megatehtävä ja mä tsekkasin vielä kaikki kirjat mitä mulla siellä on ennen kuin lähdin kotiin. Go me!

Nyt vedän omenapuusta haettuja omenoita ja kohta kaupunkiin päivittään uusimmat jutut kavereiden kanssa ennen treenejä.

2 kommenttia:

juuli kirjoitti...

kivan olonen blogi sulla ja ihana toi eka kuva! :)

Emma kirjoitti...

Kiitos!:)